Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

vrijdag 7 maart 2014

S.e.k.s.

Mooi zo…  ik heb uw aandacht getrokken merk ik. Ik wil het eventjes met u hebben over woensdag 19 maart aanstaande. Wat zegt u? U heeft geen idee waar ik het over heb. Nou, dan is namelijk de gemeenteraadsverkiezing aan de orde. Hoor ik u nu zeggen dat u niet van plan bent te gaan? Ho ho… maar zo kunnen we toch niet? Er staan voor de komende jaren weer heel veel dingen op de politieke agenda die u en mij ook aangaan hoor!

Verder wentelt de landelijke overheid steeds meer zaken af op de gemeenten. Dus een handje vol mensen beslissen wel even mooi over heel veel aspecten waar u en ik mee te maken hebben dan wel zullen krijgen. U heeft dan ook heel iets invloed de zaak links- dan wel rechtsom te sturen, te versnellen of te vertragen of wellicht helemaal af te blazen.

Het is dan ook van groot belang dat u zich wel laat horen. Mocht u nog stemadvies nodig hebben ga dan maar naar ede.kieskompas.nl of kijk maar eens op mijn persoonlijke voorkeurslijst met kandidaten. Maar ga in ieder geval en maak gebruik van uw democratisch recht. Niet stemmen=ook niet zeuren! Bedenk verder dat achteraf fout stemmen altijd nog beter is dan helemaal thuisblijven.

Laten we er voor gaan zorgen dat ook gemeente Ede bruist doordat van de grote gemeenten in Nederland het hoogste opkomstpercentage wordt gehaald. Spreken we af dat we elkaar op de 19e maart zien bij één van de vele stembureaus in de gemeente Ede? Ik hoop dan ook dat uw persoonlijke stem mag leiden tot de vorming van een daadkrachtig nieuw college met veel Sociale en Economische Krachtige Samenhang…


2 opmerkingen: