Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zondag 17 maart 2013

Boekenbal















Na de heftige eruptie van intens genot vervaagde de tintelende nasmaak gestaag. De doorwrochte sensatie die hij onderging deed hem weemoedig terug verlangen naar z’n zorgeloze kindertijd.

Het zou een fragment kunnen zijn uit mijn debuutroman ‘De Jongen Die Altijd Lacht’. Dit is echter niet het geval want deze bestaat niet. Maar wie weet komt het er nog eens van. Dat uitgevers dan over elkaar heen buitelen om het te mogen publiceren. Dat binnen de kortste tijd de 1e druk historie is. Dat heel literair Nederland aan je trekt. Dat het antwoord op de vraag naar de best verkopende Edese schrijver niet meer Jan Siebelink zal zijn. Dat ik dan vanuit ons 2e huis gelegen aan de Franse Dordogne…

Op 21 maart presenteren zo’n 40 schrijvers uit de regio Ede zich op het boekenbal in Cultura. Een heel mooi initiatief op cultureel gebied zo direkt volgend op de première van de film ‘Blijven, Komen en Gaan’ in Cinemec. Het bruist hier volop. De sprankelende bubbels van de cultuur ploppen spetterend uiteen boven de Edese vloeistof waar zij uit voortkomen.

Dat er hier nog maar veel initiatieven mogen worden ontplooid. Ik wens alle schrijvers en bezoekers van het boekenbal een mooie en voor herhaling vatbare ervaring toe. Ik droom intussen lekker verder. Hopelijk mag ik in de toekomst ook nog eens participeren als deelnemend auteur. Al was het maar als schrijver van een bundel met verzamelde boodschappenbriefjes. Ik ga in ieder geval alvast sparen voor een galakostuum…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten