Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

dinsdag 1 mei 2012

Twitter


Laat ik mij eerst maar eens voorstellen. Mijn schrijversnaam is Jolmer Winkel en ik ben geboren in 1965. Getrouwd, drie kinderen en sinds begin 2007 is ons gezin woonachtig in de wijk Veldhuizen te Ede. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als proces-operator bij de firma Tanatex. Zie hier voor een beknopte biografie.

Een grote liefhebberij van mij is dus schrijven. Eind 2009 ben ik begonnen met weblog De Winkelhaak. Ik heb een brede interesse in allerlei dingen en probeer overal een beetje kennis op te doen. Kunst, cultuur, politiek, wetenschap, geloof, sport zijn zo enkele zaken die ik noem.

Buiten dit weblog schrijf ik ook voor het vakblad voor de operator. Sinds april 2012 ben tevens wekelijks als columnist verbonden aan de Edese Post. Zie hier voor mijn publicaties tot nu toe. Ik wil mijn blikveld daarom vooral richten op wat er zich rond Ede afspeelt en dat op allerlei gebieden.

Ik zoek dus eigenlijk op Twitter privé personen, verenigingen, instellingen en bedrijven etc. uit de regio Ede. Ik kan op deze manier ook 'input' vergaren voor de onderwerpen waarover ik wil schrijven. Mijn volgers kunnen dan via mijn tweets op de hoogte worden gehouden van mijn pennevruchten.

Dus stel ik voor dat we maar eens een 'proefabonnement' op Twitter en/of Facebook nemen. Eens kijken of dat bevalt en of dit wellicht nog wat interactie gaat opleveren. Ik ben benieuwd... en verder mag je gerust mijn tweets met betrekking tot artikelen op dit weblog in de RT doen!

m.v.g.
Jolmer Winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten