Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

maandag 3 november 2014

Naheffing...


Geachte meneer Rutte. Het zit u niet echt mee. U (en ook meneer Samsom natuurlijk) probeert de boekhouding van ons land op orde te krijgen. Dat leek aardig te lukken door al die bezuinigingen die u bedenkt. Maar wat vervelend nu. U wordt nu ook geconfronteerd met een naheffing voor ons als burgers. Dat vindt u natuurlijk niet zo leuk. Nu hebben u en ik een hekel aan schuld toch? Daarom lijkt het mij het beste dat ik deze naheffing zo gauw mogelijk betaal. Dan is het maar weer achter de rug. Mijn voorstel is dan ook dat u deze naheffing aftrekt van de 1000 euro die u mij voor de verkiezing heeft beloofd. Het bedrag dat overblijft zie ik dan ook graag zo gauw mogelijk op mijn rekening gestort. De belastingdienst heeft al mijn gegevens wel. Ik verwacht het geld dan ook zo spoedig mogelijk. U en ik hebben toch een hekel aan het niet nakomen van beloftes toch? Ik ga intussen eens nadenken waaraan ik het geld ga uitgeven. Dat is dan weer goed voor onze economie toch? Een win-win situatie bij uitstek lijkt mij. Met vriendelijke groet, Jolmer Winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten