Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

woensdag 17 september 2014

De Fietser













Spreek ik met gemeente Ede? Ik hoor dat jullie een grote wielerkoers gaan organiseren. Nu zou ik graag ook willen deelnemen. Ik ben 4 keer kampioen van Nederland geweest. Ik heb o.a. de ronde van Vlaanderen en Luik-Bastenaken-Luik op mijn naam staan en diverse keren een top 10 notering in de Vuelta, de Giro en de Tour de France gereden. Alleen al mijn komst zal veel publiciteit genereren en daardoor veel sponsoren aantrekken!

Dat klinkt ronduit geweldig meneer de Fietser! Zo’n aanbod kunnen we echt niet weigeren. Hier ligt een unieke kans voor ons. Maar ik heb wel één heel specifieke eis! Ik wil wel doping kunnen gebruiken. Oei, dat ligt wel een beetje moeilijk in Ede hoor. Het is een echt anti-doping bolwerk. Sommige plaatselijke renners willen het ook wel maar de regelgeving is helaas nog niet zo ver.

Het college gaat wel in 2016 een raadgevend referendum hierover houden onder het wielerpubliek. Maar tot die tijd kunnen we echt geen toezeggingen doen. Oké, dan kom ik maar niet naar Ede toe. Maar meneer de Fietser dat zou wel heel erg jammer zijn. Wellicht moeten we maar een uitzondering voor u maken. Er zullen wel wat plaatselijke renners gaan mekkeren natuurlijk. Over gelijke monniken, gelijke kappen en zo.

Over oneigenlijke concurrentie en dat soort dingen. Dat het referendum vervroegd moet worden. Of dat ze anders niet mee gaan doen en die dag elders gaan koersen. Meneer, wij zijn als gemeente Ede zeer vereerd met uw komst. We zullen dan ook alles in het werk stellen om u, Epo de Fietser, hier naar toe te halen. Laat dat lokale team MediaMarkt voorlopig maar op een boterham met Febo-kroket of Hema-worst zich zien te handhaven…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten