Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

donderdag 27 juni 2013

TOP10 - Gerard Haalboom

Fats Domino - Blue Monday
The Nylons - The Lion Sleeps Tonight
Lenny Kravitz - Let Love Rule
Pink Floyd - Money
ZZ TOP - La Grange
Deep Purple - Smoke On The Water
Fish - A Gentleman's Excuse Me
Coldplay - The Scientist (live in publiek Ahoy)
Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light
Scorpions - Still Loving You

Na lang wikken en wegen en enig aandringen.... is het er toch van gekomen! Het probleem (zoals waarschijnlijk bij de meesten) zit hem erin om maar tien nummers te benoemen. Heb nu een top tien samengesteld uit artiesten/bands die ik live heb mogen bewonderen.
 
Gerard Haalboom ken ik van mijn werk bij Tanatex en hij geniet bekendheid als keeper van het eerste van handbalvereniging Reehorst uit Ede.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten