Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

dinsdag 18 december 2012

Telfort... Tel En Bel (nooit meer)










Ik gebruik mijn mobiele telefoon spaarzaam. Hooguit als ik een keer ver van huis ben neem ik het apparaat mee om voor het thuisfront bereikbaar te zijn. Ik maak gebruik van een pre-paid abonnement van Telfort. Ondanks het minimale gebruik en een tegoed van zo’n 40 euro wordt ik toch gedwongen de zaak op te waarderen. Nu kreeg ik de aanmaning dit te doen anders zal het nummer worden afgesloten.

In eerste instantie de zaak genegeerd uit pure irritatie hierover. Toen kwam het berichtje dat ik nog 24 uur had om dit te regelen. Dus toch maar bij de supermarkt beltegoed gehaald. Het minimale bedrag was intussen ook al weer opgeschroefd van 10 naar 15 euro. Thuisgekomen direct aan de slag gegaan. Maar het systeem om op te waarderen lag er uit. Dat bleek dus ook de rest van de dag het geval.

Uiteindelijk het bed opgezocht. De volgende ochtend was daar per e-mail… jawel, de bevestiging van de definitieve afsluiting van het nummer en dus ook het verlies van het gehele beltegoed. Nog met de firma Telfort hierover contact gehad. Een op zich aardige mevrouw begreep mijn klacht helemaal maar kon niets doen. Ook toen ik zei dat mijn volgende abonnement zeer zeker niet van Telfort zal zijn had ze alle begrip!

Ik zit dus nu nog met 15 euro ongebruikt beltegoed van de firma Telfort. Is er iemand die dit zou willen overnemen van mij? Wie maakt me los? Over een reductie valt te onderhandelen. J


Geen opmerkingen:

Een reactie posten