Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zondag 21 oktober 2012

Zeg Het Maar!








Ja hoor… er is geen ontkomen meer aan. Welkom in het leukste televisieprogramma van heel Nederland. Dit is jouw momentje, dus zeg het maar.
Wat moet ik zeggen dan?
Nou nou… niet zo bescheiden meneer de columnist. Je weet anders ook wel met dingen aan te komen die met Ede te maken hebben. Heb je niks over de politiek of een wethouder die je een veeg uit de pan wilt geven?
Nee, niet echt.
Of iets over het gedrag van mensen hier in Ede? Waar je dan met een morele ondertoon wat over zegt?
Eigenlijk niet nee.
Of iets over lelijke kerkgebouwen of verwilderde bermen? Of muzikanten die je wilt promoten?
Ik weet op dit moment eigenlijk niets.
Heb je echt niks te klagen dan?
Nee, niet echt.
Das niet zo best voor iemand die stukkies in de krant moet schrijven. Gaat dan alles een beetje naar wens?
Ja, ik ben geloof ik wel een tevreden Edenaar.
Kijk dat horen wij graag in dit programma van Ede-TV. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Ja zeker, ik ga een column schrijven voor de Edese Post!
Oh wat leuk, waar giet ‘ie dit keer over?
Nog geen idee Cees. Je leest aanstaande woensdag wel of ik op tijd inspiratie heb kunnen vinden. Het valt niet mee om elke week een artistiek verantwoord produkt te maken zoals jouw programma.
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in. Ik ben heel benieuwd. Je mag nu in inder geval het magische woord uitspreken.
Volgende.
Nou, dat mag wel wat spontaner!
VOLGENDE!!!
Hij is goed hoor…

Al eerder schreef ik hier iets over het meest bekeken programma van Ede-TV.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten