Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zaterdag 21 september 2013

Airborne Taptoe











Beste Ruben. Ik moet jou iets vertellen. We kennen elkaar al een tijdje en zijn zelfs ‘vrienden’ op facebook. Toch is er iets dat jij niet van mij weet en wat onze relatie zou kunnen schaden. Je zou het niet zeggen maar ik ben er zo één. Nu ben jij wel ruimdenkend maar toch heb ik het gevoel dat het wat moeilijk ligt. Ik weet dat jij als fractieleider van Burgerbelangen een uitgesproken mening hebt over mijn ‘soort’. 

Wees gerust hoor, ik ben geen islamiet geworden. Nee, het gaat over heel iets anders. Onlangs las ik in de krant dat jij erg moeite hebt met mensen zoals ik. Daarom voel ik nu dan ook dat ik het maar beter eerlijk tegen jou kan uiten. Ik kan nu niet anders dan uit de kast komen. Ik zeg het dan ook maar ronduit tegen jou… ik ben een bobo!

Ik was namelijk afgelopen vrijdag één van de mensen die een toegangskaart hadden voor de Airborne taptoe. Ja, ik geef het eerlijk toe. Ik was erbij. Nu kan ik als verzachtende omstandigheid aanvoeren dat ik het entreebewijs heb gekregen. Maar toch, ik was aanwezig bij dit muzikale gebeuren waarbij herdenking aan de bevrijding centraal staat. 

Toch leek het in de verste verte niet op een landelijke VVD ledenvergadering. Echt geen overvloed aan driedelige kostuums dan wel mantelpakjes. Om mij heen zag ik genoeg mensen waarvan ik het vermoeden had dat ze op 19 maart a.s. wel eens Burgerbelangen zouden kunnen gaan aanvinken. Ik zag zelfs iemand die sterk op jou leek, alleen dan weer zonder paardenstaart.

Hopelijk kunnen we toch gewoon vrienden blijven en bedek jij mijn ‘bobofiele’ uitglijder met de mantel der liefde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten