Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zaterdag 23 juli 2011

Zomergasten 2011

Morgenavond is het weer zo ver.  Dan start er een zestal afleveringen van Zomergasten, één van mijn favoriete programma's op de Nederlandse televisie.

Zie hier voor meer informatie over welke gasten dit jaar zullen aanschuiven om hun favoriete televisiemomenten aan de kijker te presenteren en van commentaar voorzien. Jelle Brandt Corstius zal voor het tweede opeenvolgende jaar als gespreksleider functioneren.

Zelf heb ik op De Winkelhaak een selectie gemaakt van dingen die ik zou laten willen zien indien ik als zomergast aan tafel zou mogen aanschuiven. Klik op Zomergast Jolmer Winkel en aanschouw mijn fragmenten en begeleidende teksten. Het geheel is nog in aanbouw en wordt zo nu en dan uitgebreid met nieuwe beelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten