Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

vrijdag 10 april 2015

Verjaardag...


 
Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de vele felicitaties die ik via facebook, twitter, e-mail en traditionele  kaarten mocht ontvangen. Dit allemaal in verband met mijn 50e verjaardag op 9 april. Het was een mooie dag waar ik met genoegen op terug mag kijken.

Toch was het ook een dag met gemengde gevoelens. Precies één jaar geleden, ook op 9 april, overleed mijn vader eigenlijk vrij plotseling op 72-jarige leeftijd. Zijn dood zal daarom voortaan verbonden blijven met de dag van mijn verjaring.

Het toegevoegde muzieknummer is afkomstig van één van mijn favoriete bands, namelijk Dream Theater. Het is geschreven door de toenmalige drummer Mike Portnoy en gaat over het verlies van zijn vader. Hoewel bedacht door een ander persoon en onder andere omstandigheden reflecteert deze song heel goed mijn eigen gevoelens...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten