Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zondag 10 november 2013

Coffeeshop Dé 66 Geneugten


















Tring-tring-tring. “Hé Sina Salim kerel… Alexander Pechtold hier. Proficiat man met die mooie D66 kandidatenlijst van jullie daar in Ede. Ik lees net dat Wageningen en Ede in de Gelderse stedenmonitor als de twee beste steden uit de bus zijn gekomen. Daar wou ik het nog even met jou over hebben.

Kijk, dat Wageningen wordt genoemd dat spreekt vanzelf, maar Ede hoort daar echt niet bij hoor.  Zolang de winkels daar op zondag dicht zijn blijft het echt drie keer niks. Met al die staaijse slobberende bumaboeren bij elkaar blijft het aanmodderen natuurlijk. Er moet ook wat gedaan worden aan de regulering van de softdrugs. Ik zat te denken aan de eerste D66 coffeeshop van ons land in Ede.

Nou ja, van ons… de opbrengst is natuurlijk voor de gemeente Ede maar jullie lokale kandidaten zouden de verbouw, exploitatie en verkoop mooi kunnen doen als promotie. Jij natuurlijk als manager van de zaak. Die mevrouw Charifa, je weet wel die zich excuusfatima noemt, achter de toonbank. De jonge Stephan lijkt mij wel geschikt voor de verzorging van de plantjes. Staat er op jullie kandidatenlijst nog iemand met verstand van psychedelische muziek voor op de achtergrond?

Jij kunt met je Perzische wortels vast wel wat exotische namen bedenken voor diverse soorten wiet. Zou wel leuk zijn de meest geestveruimende soort de Alexandro te noemen. Haha. Nee, zonder gekheid als jullie naast de zondagsopening de wietregulering als speerpunten nemen dan is dat een grote sprong voorwaarts voor dat Ede lijkt mij. Hé doei en veel sterkte met de verkiezingen.” Tuut-tuut-tuut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten