Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zondag 1 januari 2012

Introductie...


















Laat ik mij eerst maar eens gaan voorstellen. Ik ben geboren in 1965 te Garyp en heb daar zo'n 36 jaar gewoond. In 2000 getrouwd met Marja. In 2001 in Barneveld gaan wonen en vader van 3 kinderen geworden. Sinds 2007 is ons gezin woonachtig in de wijk Veldhuizen te Ede.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als proces-operator bij de firma Tanatex in Ede. Zie hier voor een beknopte biografie.

Een grote liefhebberij van mij is schrijven. Ik doe dat onder het pseudoniem/anagram Jolmer Winkel en ben eind 2009 begonnen met weblog De Winkelhaak. Ik heb een brede interesse en probeer op velerlei gebied kennis te vergaren. Kunst, cultuur, politiek, wetenschap, geloof en sport zijn zo enkele zaken waarover ik schrijf.

Buiten dit weblog schrijf ik ook als columnist voor 'Vapro-Het tijdschrift voor de operator en technisch vakman'. Sinds april 2012 ben tevens als vaste columnist verbonden aan de Edese Post. Zie hier al mijn publicaties voor deze regiokrant tot nu toe.

Hiervoor richt ik mijn blikveld vooral op wat er zich in de regio afspeelt. Ik zoek dan ook graag interactie via twitter met mensen, verenigingen, instellingen etc. uit de gemeente Ede. Ik doe op deze manier vaak ideeën op voor het schrijven over aan Ede gerelateerde zaken en onderwerpen.

Verder wil ik als schrijver/columnist ook graag mijn artikelen zoveel mogelijk met anderen delen en daarom ben ik op zoek naar mensen die via twitter op de hoogte willen worden gehouden van al mijn pennevruchten.

Dus stel ik voor dat wij maar eens een wederzijds 'proefabonnement' op twitter nemen. Klik maar eens op 'volgen' en wie weet gaat dit voor de toekomst nog wat interessante interactie opleveren. Ik ben benieuwd...


Met vriendelijke groet,
Willem Jonker / Jolmer Winkel
Ede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten