Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

vrijdag 27 juni 2014

Unheimisch Gevoel

































Herinnert u zich dinsdag 17 juni nog? Ik in ieder geval wel. De hele dag voelde ik mij erg onrustig. Ik kon het echter niet plaatsen. Wat ik ook ondernam, mijn draai kon ik niet echt vinden. De volgende dag echter was alles weer normaal. Wat de precieze oorzaak is geweest van mijn unheimisch gevoel die dag daar ben ik sinds kort achter gekomen. Dit allemaal dankzij de Edese VVD.

In het naspeuren door deze partij van de weekagenda van ons college werd het in één klap duidelijk. Wat blijkt… op 17 juni waren zowel onze burgemeester als ALLE VIJF wethouders buiten de gemeentegrenzen! Ja, u leest het goed. Die dag was er NIEMAND van hen aanwezig. Dat verklaart dus mijn onrustige gevoel op die dag en waarschijnlijk die van meer mensen uit gemeente Ede. Zoiets mag voor het collectieve welzijn van ons Edenaren eigenlijk niet weer gebeuren.

Begrijpelijk dat de VVD nu vragen heeft gesteld over deze zeer ernstige zaak. Nu zou ik met de volgende suggestie willen komen. Mocht er nog eens helemaal niemand van B&W, door wat van omstandigheden ook, aanwezig zijn dan stelt de VVD zelf een interim volkshoeder beschikbaar. De kandidaat bij uitstek lijkt mij dan ook huidig raadslid Evert van Milligen. Hij is ook wethouder geweest en bezit tevens een motorfiets!

Bij calamiteiten kan hij dan ook snel(ler) ter plekke zijn. Want ik neem aan dat de vragen van de VVD over de afwezigheid van B&W serieus bedoeld zijn? Dat ze niet zijn gesteld om het huidige college te jennen nu deze partij zelf buiten de boot viel? Nee, toch meneer Alexander Vos de Wael, raadslid van de Edese Volkspartij voor Veiligvoelen door Dienstbaarheid?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten