Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

vrijdag 19 mei 2017

Wekeromse Hardloop Driedaagse...



Begin januari 2017 ben ik begonnen met hardlopen. Wekelijks probeer ik 2 a 3 keer te lopen en heb dit intussen opgevoerd van 25 naar 45 minuten per keer. Op 18 mei heb ik dan ook voor het eerst mij gewaagd aan een duurloop met tijdsregistratie. Ik had de 1e dag van de Hardloop 3-daagse van Wekerom hiervoor uitgekozen.


Redelijk tevreden over de eindtijd (25.04) van mijn eerste 5 km met tijdwaarneming dus. Extra zwaar door gedeelte van het parcours op onverharde weg met rul zand en tegenwind. Verder een paar keer grote onduidelijkheid (door afwezigheid van een regelaar of bordjes) over de te volgen richting! Ook bij terugkomst in Wekerom moeten inhouden om verkeer op de hoofdstraat voor te laten omdat er nog niemand stond. De organisatie kon echt beter. Maar voor mijn debuut een aardige ervaring rijker. Nu eens kijken wat er in de (nabije) toekomst nog meer mogelijk is...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten