Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

donderdag 19 april 2012

De Edese Post

Mijn loopbaan als columnist is in iets sneller vaarwater gekomen. Ik ben namelijk benaderd door De Edese Post met de vraag of ik voortaan wekelijks een stukje wil leveren voor de woensdageditie van deze lokale krant. Dat lijkt mij dan ook een mooie uitdaging voor de nabije toekomst. Nu eerst maar eens goed gaan nadenken waarover ik zal schrijven voor mijn debuut.

De door mij geschreven columns voor deze krant zullen dan ook hier op weblog
'De Winkelhaak' te vinden zijn en geplaatst worden onder het label Edesepost. Suggesties voor onderwerpen met betrekking tot Ede zijn dan ook welkom.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!! Dat zal de Edese Post nog leuker maken.

    Groet,
    Marije Eleveld

    BeantwoordenVerwijderen