Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

vrijdag 22 april 2011

Een Baantje Als Columnist...

Ik heb heus baantje als columnist! Na een intensieve periode van keiharde onderhandelingen over primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (ik wil ook wel eens in een gloednieuwe auto rijden) is de zaak nu rond. Het resultaat is als volgt te formuleren:

Puur op basis van liefde voor het vak is het magazine VAPRO (Hèt tijdschrift voor de operator en technisch vakman) bereid om columns van mijn hand op te nemen.

Verder is er de afspraak, dat als er meer kandidaten zich melden, ik pas op de plaats zal moeten maken. Er zal dan een soort van roulatiesysteem ontstaan.

Maar goed, je moet toch ergens beginnen nietwaar? Veel grootheden in de schrijverswereld zijn wellicht ook ooit begonnen bij een plaatselijk sufferdje. Ik zal dus geheel vrijblijvend, zo nu en dan een stukje proberen te schrijven over mijn werk als operator en zaken die hier me te maken hebben. Mijn artikelen die zullen worden opgenomen in het tijdschrift zullen hier te vinden zijn onder het label Vapro.

Ik heb trouwens geen idee hoe groot de oplage is. Zal ik binnenkort eens gaan achterhalen (ongeveer 5000 stuks weet ik intussen). Voor nu rest mij de dankbare taak elke twee maanden met een geschikte column voor het genoemde tijdschrift op de proppen te komen. Rijk zal ik er niet mee worden maar dat is ook niet de intentie. Na verloop van tijd een CD-bon zou ook wel aardig zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten