Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

donderdag 1 juli 2010

Zomergasten... Met Jolmer Winkel

Al vele jaren is Zomergasten één van mijn favoriete programma's op de Nederlandse televisie. Ik heb daarom ook wel eens nagedacht over welke beeldfragmenten ik zou kiezen als ik gast zou zijn. Maar laten we eerlijk zijn... dit verlangen van mij heeft toch wel een heel hoog utopisch gehalte.

Om het één en ander toch gestalte te kunnen geven heb ik een alternatief gevonden. Simpel maar effectief, deze weblog in combinatie met het internetmedium YouTube!

Ik heb intussen een begin gemaakt. Onder de tag Zomergast zullen een aantal fragmenten (of een beschrijving daarvan) opgenomen worden die ik zou laten tonen, mocht ik de gast zijn van het programma. Er is tegenwoordig aardig wat beeldmateriaal te vinden op het internet. Ik zal dan ook proberen de televisiemomenten die ik op mijn verlanglijstje heb staan te achterhalen. Ik zal bij elke toevoeging een begeleidend commentaar plaatsen.

Een aantal van de gekozen fragmenten of gelinkte artikelen op het internet zullen engelstalig zijn.Voorlopig is deze bijdrage aan mijn weblog dan ook 'in opbouw'.

Klik hier om de door mij gekozen fragmenten achter elkaar te bekijken/beluisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten