Interactie kan door het sturen van e-mail naar: jolmerwinkel@gmail.com of mij te gaan volgen op Twitter of vrienden te worden op Facebook.

zaterdag 6 februari 2010

Stryper In Concert

Ik ben helaas niet geweest maar vond intussen enkele zeer goede opnames op YouTube van het concert dat Stryper op 23 januari j.l. gaf in Tivoli Utrecht. Jeugdsentiment van de bovenste plank. Het is intussen al bijna 25 jaar geleden dat ik een TDK D90-bandje in mijn handen kreeg gedrukt door collega Tamme. Op kant A stond Stryper-Soldiers Under Command geschreven. "Dat is christelijke hardrock" sprak hij... en ik fronste daarbij mijn wenkbrauwen. Maar het cassettebandje is vervolgens grijsgedraaid en betekende voor mij de start van een intensieve zoektocht naar de vermenging van harde rock en een bijbelse boodschap.

1 opmerking:

  1. Jammer dat je niet geweest bent. Je bent altijd een van de grootste fans geweest. Ze zijn ondertussen wel een dagje ouder geworden. Leuk dat je er op deze manier nog van kan genieten.

    je zusje

    BeantwoordenVerwijderen